Summerr!!!
      Cześć wszystkim! W końcu nadszedł ten upragniony czas! Wakacje!! Tak, tak zdałam haha nawet z wyróżnieniem, dostałam sie do tego liceum do którego chciałam, a więc mogłam zacząć wolne bez żadnych obaw. 
      Planów na wakacje w tym roku miałam bardzo dużo. Jednak zaczełam na spokojnie. Dwa tygodnie w rodzinnym mieście w górach. Miałam wystarczająco czasu na spotkanie z każdym. Pogoda była przepiękna, jak to 
w górach w wakacje bywa. Odpoczełam po całym roku szolnym pełnym stresu. Trochę poleniuchowałam, trochę aktywności też było ;). Pooddychałam innym powietrzem. Wiejskim powietrzem haha. Troche się pewnie opaliłam, bo to w końcu lato :), a na pogodę nie mogłam na prawdę narzekać.  Najadłam się babcinych obiadków i wypieków, które jak zawsze były pyszne. 
      Za każdym razem kiedy jestem w górach na dłuższy czas staram się spotkać z moją przyjaciółką Karoliną, która jest świetnym fotografem (zostawię wam link na dolę do jej bloga). Skoro fotograf to nie mogło zabraknąć sesji. Miałyśmy jakiś tam plan na zdjęcia nie konkretny, ale jakiś hahhah Makijaż zrobiony, sukienka wybrana mogłyśmy iść. Jak to na wsi bywa zawsze znajdą się jakieś zwykłe miejsca, z których można wyczarować magiczne zdjęcia. I tak właśnie stało się w naszym przypadku. Uważam, że zdjęcia które zrobiła Karolina wyszły piękne i z chęcią sie z wami nimi podzielę.  
      Tak więc wyglądał mój spokojny początek do szalonych wakacji! Było na prawdę świetnie, z resztą jak zawsze. W końcu zobaczyłam się z moją szaloną i kochana rodzinką. A wy co robicie w te wakacje? Piszcie w komentarzach. Pozdrawiam XOXO

Blog Karoliny: http://magicallife4you.blogspot.com/ - wpadajcie, obserwujcie i komentujcie <3











Komentarze

  1. Serdecznie gratuluję dostania się do wymarzonej szkoły <3 Ja niestety to już zero planów, moje plany już dawno się urzeczywistniły. Aż żałuję, bo nudzę się okropnie, no ale wolę zdecydowanie nudzić się w domu niż w szkole haha :D
    Zdjęcia są naprawdę ładne :D A Tobie życzę jeszcze fajnych wakacji-wykorzystaj ten czas jak najlepiej :D Oczywiście obserwuję i dziękuję za Twoją obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Szkoda, że twoje plany potoczyły się tak, a nie inaczej. Jednak mam nadzieję, że znajdziesz jakś sposób na nudę ;) Dziękuję!

      Usuń
  2. Super zdjęcia! Gratuluję przyjęcia do wymarzonego liceum!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/3-to-nie-weekend-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super fotografa! Piękne zdjęcia. Mam nadzieję, że w lo będzie ci się bardzo podobać :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oj tak ja też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  4. Great photos. You look lovely.
    Credit to the photographer.
    I am following you, like to follow me back?
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U babci najlepiej :3. Świetne zdjęcia. Obserwuję ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;)
    Niestety wakacje powoli się już kończą, przynajmniej większości ;) Ale warto wykorzystać je aż do ostatniego dnia :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że udało Ci się dostać tam gdzie chciałaś, miłych wakacji :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twojego bloga! fajny post ;-)
    w wolnym czasie zapraszam do mnie; justynaax.blogspot.com
    kom za kom? p.s obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super ze sie dostałaś do wymarzonej szkoły! Powodzenia Ci życzę :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To był dla mnie bardzo stresujący czas i bardzo sie cieszę, że sie tam dostałam. Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Najważniejsze, że dostałaś się do wybranego liceum :)
    Śliczne zdjęcia, koleżanka ma talent.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Tak, ma i to wielki dlatego zapraszam do niej! :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  11. Thanks!
    Yaas, it will be great <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że dostałaś się do wybranej szkoły! Pochwalę się, że ja też. :D Bardzo mi zależało na tym, aby dostać się do tego liceum i się udało! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję!!! To na prawdę sukces ;) Powodzenia!!

      Usuń
  13. Thank you for visiting my blog.
    I am already following you.
    I am your gfc# 87 follower.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Bardzo lubię Twojego bloga.
    Pozdrawiam, p.s obserwuję
    zapraszam w wolnej chwili; justynaax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To bardzo miłe słowa. Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach.
    Dołączyłam do grona Twoich obserwatorów. Wiem, że dążysz do setki. Będę wdzięczna jak zaobserwujesz mój blog <3
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że spędziłaś miło wakacje. Powodzenia w nowej szkole!

    M A R C E L I A (KLIK) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, to były długie, a zarazem bardzo krótkie wakacje. Dziekuję :)

      Usuń
  17. najważniejsze,że wakacje miło spędzone :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jakie piękne zdjęcia;D Szkoda że post taki odległy!:(
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiem wiem, już niedługo pojawi się kolejny :)

      Usuń
  19. you are so pretty.i like your outfit.
    Are you searching for ,amigown cheap formal dresses shop online reviews here you can find best and cheap dresses for yourself, welcome please!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty