Coffeeeeeeee.........
      Cześć wszystkim! Dzisiaj przychodzę do was z postem, który dotyczy bardzo, ale to bardzo mojego życia. Po tytule możecie zobaczyć, że chodzi o kawę. Taak, to moje największe uzależnienie. Kiedy byłam młodsza mama zawsze robiła mi Inkę do śniadania i tak zaczęła się moja historia z kawą. Uwielbiam ją pić. Dzień bez kawy to dla mnie dzień stracony haha. Tak na prawdę zaczynam mój dzień razem z ulubionym kubkiem napoju. Jednak, mam wybredne podniebienie i nie każda z nich mi smakuję. Lubię próbować nowych rzeczy, smaków, ale mam swoich stałych "przyjaciół" haha, którymi zdecydowanie są nadal Inka oraz Nescaffe Cremma. Wielu moich znajomych dziwi się kiedy podczas rozmowy wynika, że jestem maniaczką kawy. Niestety nie poradzę nic na to, że kawa to mój ulubiony napój i mogłabym ją pić litrami. Nie ma dla mnie znaczenia czy muszę ją pić z mlekiem, czy bez, z cukrem, słodzikiem, syropem, czarną, białą, latte, espresso, na zimno lub na ciepło. Kawa to kawa, a ja ją kocham :) W swoim życiu próbowałam wiele rodzajów. Często chodzę do kawiarni, aby w fajnym klimacie spróbować nowych smaków i się po prostu zrelaksować. Jednak kawą, którą lubię pić najbardziej jest latte. Uwielbiam tą konsystencje, ten trój kolor. Dobra latte powinna mieć bardzo mocno spienione mleko i tylko ci, którzy tą umiejętność posiadają potrafią stworzyć piękne warstwowe latte. Czasami fajnie jest też ją urozmaicić dodając coś do niej np. syrop toffi lub skórkę pomarańczy, Hmmm... tak na prawdę co tylko chcecie. Zapach kawy jest również nieziemski. Świeżo mielona kawa... To jest to. Zapach, który mogłabym mieć nawet  w swoich perfumach. 
      Mój kawowy rytuał wygląda tak, że każdego dnia 
z rana staram się pić czarna kawę. Bez mleka, bez cukru. Kiedyś nie byłam zwolenniczką tego typu kawy, ale 
z czasem zaczęło mi się podobać takie picie :) Oczywiście w ciągu dnia jej nie brakuję. Gdy tylko coś robię towarzyszy mi kubek haha.
      Uważam, że smakuje ona najlepiej u boku ukochanej osoby, która w dodatku robi najlepszą kawę na całym świecie. Fajnie jest sobie porozmawiać popijając gorącą, aromatyczną kawę. A wy? Uwielbiacie ją tak samo jak ja? Jeżeli tak to jaki rodzaj? :) Pozdrawiam!
      Zdjęcia wykonał najlepszy fotograf :) Postanowiłam dodawać teraz nieco większe zdjęcia niż zwykle. Co 
o tym sądzicie? 










Komentarze

  1. Beautiful pictures ^_^ And you are so sweet <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu, kiedy odstawiłam cukier piję tylko gorzką z odrobiną mleka. Żadna słodzona już mi nie podchodzi, bo po prostu mnie mdli. Codziennie też zaczynam dzień od filiżanki, ale najpierw śniadanie, aby nie zamulić żołądka. Przeważnie poprzestaje na jednej, ale zdarza się, że są to 2 lub 3, tak jak dzisiaj :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie piękne są te zdjęcia , ja także kocham kawę- dzień bez kawy to dzień stracony utożsamiam się ,hah <3 wypiję każdą ale musi być słodka słodzę ją jakimiś 2 łyżeczkami cukru nawet więcej czasem :P a herbatę mogę pić bez cukru ale kawa bez cukru -nie :P

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też tak kiedyś miałam jednak dzisiaj wolę kawę bez cukru ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Ja mam tak samo, ale z herbatą! Mogłabym ją pić hektolitrami. Kawy nie lubię. A może po prostu nigdy nie piłam dobrej...? W każdym razie obie jesteśmy uzależnione od kofeiny, bo z tego, co czytałam, herbata ma jej o wiele więcej niż kawa ;) Zdjęcia są przepiękne!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely photos! ✿ What a nice mug u have :)

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście nie cierpię kawy, a szczególnie tej czarnej. Odrzuca mnie zapach a co dopiero smak :D Podziwiam osoby, które ją piją :D
    Duże zdjęcia na blogu wyglądają dużo lepiej :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż nie każdy lubi to samo haha może jednak kiedyś się jeszcze przekonasz ;) Dziękuję

      Usuń
  7. Lubię kawę, ale z mlekiem. Poza tym nie mogę jej pić dużo i zbyt mocnej bo mam później nieprzyjemne uderzenia gorąca ;) Piękne zdjęcia !
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4te zdjęcie od góry- urocze♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obowiązkowo muszę mieć rano kawę, żeby się doprowadzić do porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię kawę a w szczególności tą czarną :)
    http://gabrielakita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także uwielbiam kawę ale nie wypiję bez mleka :)
    https://imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też nie mogłam wyobrazić sobie picia kawy bez mleka, ale da się przekonać :)

      Usuń
  12. Niesamowity blog! Wszystko dopracowane do perfekcji! Jestem pod wielkim wrażeniem. Super!;)
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :)
    Również uwielbiam kawę!

    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesting post! Thanks for sharing! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post! Thanks for sharing! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam caramel frappuccino, do 'czystej' kawy jakoś nie mogę się przekonać. Śliczna sceneria :)
    Julia Brzezińska

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice post and your blog😘😊
    Visit my blog: http://cleopatrassecret.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne są te zdjęcia! Bardzo klimatyczne. Te z uśmiechem najlepsze ^^
    Ja za kawą za bardzo nie przepadam, ale powoli staram się przełamać i bardzo polubiłam kawę mrożoną z McDonald'a :D

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia, widać, że lubisz kawę :p Ja nigdy nie lubiłam kawy ale od pewnego czasu nie wyobrażam sobie dnia bez niej. Nie przekonam się do prawdziwej, za to latte mogłabym pić cały czas, a połączenie Inki z rozpuszczalną jest najlepsze ;)
    Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyno, jak ja ci zazdroszczę. Kocham cappuccino i orange mochę, a od tygodnia nie mogę pić kawy i żadnych kofeinowych napoi. Młoda jestem, ale zatrułam się czadem, odbiło się to na sercu... bije jak szalone, nie mogę go dodatkowo nakręcać kawą T.T Bardzo ładne zdjęcia, miękkie światło. I uroczy uśmiech :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie: http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to nie fajnie, jednak zdrowie zawsze na pierwszym miejscu :) Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze. Dziękuję :)

      Usuń
  21. Super blog! Fajne posty, będę zaglądać częściej!
    klabfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Excellent post. I'm following you, can you follow me back and support me? :) ♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty