Z życia wzięte!
     Hej wszystkim! Wiem, że ostatnio trochę zaniedbałam bloga, ale miałam bardzo mało czasu na cokolwiek. Dzisiaj jednak przychodzę do was z nowym postem- takim postem o moim codziennym życiu, o czymś co się wydarzyło. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Dajcie znać w komentarzu, a tym czasem zapraszam!
      Jeżeli wiecie, albo nie wiecie ostatnio w moim życiu dużo się działo. Egzaminy gimnazjalne, prawie końcówka roku, poprawianie ocen, załatwianie spraw dotyczących liceum ahhh dużo tego było. Postanowiłam trochę odpocząć i udałam się wraz z mamą i bratem w rodzinne strony. Jechaliśmy tam pociągiem, do przejechania była cała polska więc ehh bardzo bardzo mozolna podróż haha jednak miałam ze sobą NANOBYTES, które osłodziły mi całą tułaczkę. Są to małe cukrowe kuleczki w wielu smakach, które możecie dostać w rossmanie. Ja osobiście dziękuję firmie nanobytes za wspaniałą paczkę, którą od nich dostałam, a was zapraszam do zajrzenia na ich fanpage (link zostawiam na dole), oraz do spróbowania tych pyszności. Ogólnie uwielbiam podróżować i sprawia mi to ogromną przyjemność jednak trzynaście godzin siedzenia robi swoje :) Po długiej podróży dotarliśmy na miejsce. Czas jakby się zatrzymał. Na prawdę nie wiem dla czego, ale za każdym razem kiedy jadę w góry do rodziny czas leci mi tam trzy razy wolniej i lepiej, odpoczywam tam bardzo, odcinam się całkiem od rzeczywistości. Ten tydzień majowy pomógł mi się trochę zatrzymać i wyluzować przed kolejnym tygodniem ciężkiej pracy.  Spędziłam wiele miłych chwil z rodziną. Pogoda nam na prawdę dopisała, chwilami było jak 
w lato.  A wy jak spędziliście swoją majówkę? Czekam na wasze komentarze. Pozdrawiam!
https://www.facebook.com/nanobytespolska/?fref=ts








Komentarze

  1. Nie jadłam jeszcze tych cukierków, ale podobno są baardzo dobre! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, są przepyszne. Na prawdę polecam spróbować i zaobserwować fanpage :)

      Usuń
  2. Również ostatnio jestem bardzo zabiegana, ale jak to mówią są sprawy ważne i ważniejsze :)
    Buziaki, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post dear! I just followed you, visit my blog if you want <3

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tych słodyczach o których piszesz, wydają się całkiem spoko. Obserwuję i czekam na kolejne wpisy :)
    Mój Kanał Youtube
    KLIKNIJ
    Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to niebo w buzi na prawdę. Warto jest je spróbować ;)

      Usuń
  5. Very interesting and good post!
    Have a nicr day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Obserwuję i liczę na rewanz. klabfoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie wiosenne i słoneczne zdjęcia ;) Nie jadłam jeszcze tych kuleczek, ale kolejny raz o nich słyszę, więc może w końcu się skuszę. Ja już odpoczywam po maturze i w końcu mam upragnione wakacje.
    Trzymam kciuki za dobre wyniki na egzaminach ;)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę tych wakacji, mi jeszcze trochę zostało ;) Tak, cukierki są świetne! Dziękuje <3

      Usuń
  8. ale piękne radosne zdjęcia:) a u nas za oknem wlaśnie leje;p obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing, amazing, amazing ! :)

    Visit my blog: cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jadłam jeszcze tych cukierków ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful pic! :))

    Would you like follow each other? If you like please lieve comment on my blog :))

    My blog: https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    My Instagram: https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie próbowałam tych cukiereczków :D
    Góry to niesamowite miejsce!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam spróbować, są nieziemskie haha
      Taaak, gory są piękne!
      Pozdrawiam również <3

      Usuń
  13. Przyznam szczerze, że nie próbowałam cukierasków, ale skoro tak chwalisz, to może się skuszę :D

    pozdrawiam i zapraszam do mnie: coccinellelife.blogspot.com
    +dodaję do listy czytelniczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bardzo lubię podróżować i odwiedzać nowe zakątki świata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo słyszałam o tych cukierkach, ale nie miałam okazji próbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Bardzo! Na pewno wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty