Rossmann Sales
      Cześć wszystkim, dzisiaj przychodzę do was z postem, który może być jakiegoś rodzaju pomocą. Ja osobiście uwielbiam czytać, oglądać takie recenzje. Zazwyczaj zanim chcę kupić jakiś produkt po raz pierwszy, to przeglądam pół internetu, aby znaleźć opinie na jego temat. Więc ja również postanowiłam takiego posta dla was przygotować.
      Promocje zaczęły się 20.04 ich jedynym minusem było to, że w tym roku trwają one tylko tydzień i nie są podzielone sekcjami tylko wszystko na raz. Niestety nie mogłam iść z samego rana, ponieważ miałam egzaminy, jednak udało mi się złapać kilka perełek. Zapraszam:
      Pierwszym produktem jest podkład Maybeline Affinitone, który używam od dłuższego czasu i nie mogę powiedzieć na niego złego słowa. Jest po prostu świetny. Ma bardzo lekką konsystencję co nie robi nam efektu tz. maski. Jest produktem bardzo wydajnym. Uwielbiam go pod każdym względem. Po za tym Maybeline oferuję szeroką gamę kolorów, więc uważam, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Podkład jest do każdego typu skóry. Matowi dość mocno, lecz przy tym nie wysusza. Ma na prawdę świetne krycie. Regularna cena za ten produkt wynosi 27,99. Oraz drugi podkład Rimmel Match Perfection, który mam pierwszy raz. I mam nadzieję, że będzie się świetnie sprawdzał. Słyszałam wiele dobrych opinii na jego temat. Rimmel również oferuję dużą gamę kolorów oraz rodzajów. Regularna cena to 38,99.
      Drugą rzeczą jest puder Rimmel Satay Matt. Puder jest na prawdę świetny. Idealne wykańcza makijaż. Jak sama nazwa wskazuje jest on matowy i na prawdę super matowi naszą skórę. Jest wydajny. Wystarczy dosłownie trochę, aby wykończyć nasz makijaż. Regularna cena produktu to 26,79.
      Kolejny produkt to bananowy puder z firmy Wibo. Jest to pół transparentny, sypki puder od twarzy. Jego zapach jest obłędny. Już po otworzeniu można wyczuć banana haha. Jest łatwy do aplikacji. Świetnie nadaje się do bakeingu, czyli ostatniego hitu internetu. Jest dość wydajny, jeżeli oczywiście nakładamy go z głową. Tak na prawdę jest to mój pierwszy raz z tym produktem, ale jak na razie sprawdza się świetnie. Jego regularna cena to: 15,49.
      Przechodząc do oczu. Tym razem postawiłam na nowy produkt i jest to maskara do rzęs z ultra czarnym pigmentem z firmy Lovely. Muszę powiedzieć, że sprawdza się świetnie. Nie skleja rzęs, wydłuża je. Jednak dla lepszego efektu lepiej jest użyć ja z jakimś innym tuszem. Już nie raz miałam różnego rodzaju tusze, mascary z firmy Lovely i starczały one na długo.Cena regularna mascary to 15,39.
      Kolejny produkt do rzęs jest to skoncentrowane serum z firmy Eveline. Można go używać zarówno na noc jako serum odbudowujące lub jako baza pod tusz. Ja osobiście używam go jako baza pod tusz, ponieważ nadaję on taki fajny efekt sztucznych rzęs. Mascara trzyma się o wiele dłużej na tej bazie. Jest to produkt godny polecenia i przede wszystkim bardzo wydajny. Cena regularna to 14,99.
      Następnie kolejny produkt. Tym razem jest to paletka cieni do powiek z firmy Wibo, na którą czekałam bardzo długo. Pigmentacja cieni jest przepiękna, są idealne do wykonania zarówno wieczorowego jak
i dziennego makijażu. Nie osypują się, co uważam że jest ważnym czynnikiem. Jedynym minusem jest to, że
w zestawie nie dostajemy pędzelka. Paletka jest jednak strzałem w dziesiątkę i na prawdę polecam ją każdemu, kto tak ja ma obsesję na punkcie różnego rodzaju paletek. Jej cena regularna wynosi 35,99.
       Nowość z firmy Lovely. Kredka do brwi. Pierwszy raz mam tego typu produkt, zazwyczaj miałam cienie. Muszę przyznać, że jest bardzo trwała i kolor jest na prawdę świetny. Jednak najpierw muszę się nauczyć jej używać haha. Jej regularna cena to 9.99.
      Na zakończenie mam nowość z firmy Bielenda. Jest to utrwalacz do makijażu w sprayu. Na wiele godzin utrzymuje make-up w nienagannym stanie, zachowuję właściwe kolory i długotrwały mat. Nadaje się do każdego typu skóry, nie wysusza jej, nie podrażnia. Ma przyjemny zapach. Stosowałam już dwa razy po zakupie i na prawdę się sprawdza. Jestem bardzo zadowolona, bo mój makijaż trzyma się od samego rana do późnego wieczoru. Cena regularna to 11,99.
      Niestety w tym roku moje zakupy nie były wielkie haha jednak mam nadzieję, że post się wam spodobał
i pomógł. A wy jakie kosmetyki kupujecie na promocji? Może któryś z tych kosmetyków już próbowałyście
i chciałybyście się podzielić opinią? Czekam na wasz komentarze! Pozdrawiam :)
     














Komentarze

  1. Ja na szczęście wszystko, co jest mi potrzebne posiadam (na gwiazdkę i urodziny otrzymałam mnóstwo wszelkiego rodzaju kosmetyków), więc tym razem dałam sobie spokój z wizytą wśród tłumów. Również używam tego utrwalacza z Bielendy i jestem bardzo zadowolona :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, uwielbiam promocje w rossmannie! Bardzo fajne zakupy.

    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zakupy ;) ja jakos ani razu nie bylam na wyprzedazach z rossmana hah :D nie ciagnie mnie poki co;p

    mogę liczyć na poklikane w linki, to dla mnie bardzo, bardzo ważne <3

    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/how-to-wear-it-can-find-it-festival.html

    OdpowiedzUsuń
  4. hello nice products and I like your good review! :))
    Would you like to follow each other?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Great products dear!
    How about follow each other?
    IvaFashionDiary

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nic nie kupiłam w Rossmannie. Było tak dużo ludzi, że nie dało się na spokojnie wybrać produktów :(
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już :)
    natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely products !!


    would you like to follow each others blog ?

    New post - Baddie Cheerleader OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  8. tak bardzo chciałam upolować ten puder z wibo bananowy ale jak poszłam to już go nie było ;/


    Obserwuje kochana i zapraszam do mnie buziak;*!
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz popytać, bo czasami mają na magazynie :), lub na stronce internetowej. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  9. CIEKAWY BLOG.ZAPRASZAM DO MNIE http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2017/04/z-wiatrem-lub-pod-wiatr.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello!! I love your blog !! your posts are really very interesting !! I wait in my blog, I have just published a post dedicated to the beauty of our hair. I wait for you
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Również zakupiłam te dwa pudry i fixer :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywkę Eveline także mam i także lubię; ')) Stosuję ją jako bazę...

    OdpowiedzUsuń
  13. słyszałam dużo pozotywnych opinii o twej odzywce do rzęs, życzę żeby i u Ciebie się sprawdziła! :)

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy ja ostanio zaszalałam na wyprzedażach :D
    http://carolineworld123.blogspot.com/
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niektóre z moich koleżanek wybierały te same produkty co ty, np. bananowy puder, ja skupiłam się na produktach do ust, szminkach, konturówkach itp. :)
    mój blog, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty Bielendy ! Twoje cienie wyglądają bardzo fajnie :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też polubiłam tę markę, a cienie są na prawdę świetne :)

      Usuń
  17. Moja siostra ma tę odżywkę do rzęs z eveline. Ja również, ale trochę inną. Stosuję od około tygodnia więc na efekty trzeba poczekać! Również kupiona na promocjach w Rossmanie :) Uwielbiam je! + obserwuję.
    Życzę miłego wieczoru!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Awesome products <3


    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty