Movies!
      Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z postem o filmach. Chciałabym wam krótko opowiedzieć o tych, które ja sama obejrzałam i polecam wszystkim też to zrobić, bo są tego warte. Myślę, że może być to ciekawe i pomocne. Zapraszam!
     Jestem ogólnie osobą, która uwielbia oglądać filmy, próbować nowości. Nie koniecznie sama, bo najbardziej lubię je oglądać z kimś (sama nie znam powodu ). Mam kilka takich "ulubieńców", którzy utknęli mi w pamięci. Zazwyczaj kiedy mam chwile wolnego czasu lubię oglądać filmy. Dość często zdarza mi się zajrzeć do kina. Jeżeli chodzi o rodzaje filmów, to hm... raczej lubię wszystkie
   1. "LOL"- Amerykański film, w reżyserii Lizy Azuelos. Pierwsza premiera była 10 lutego 2012 roku, więc niektórzy mogą powiedzieć, że jest to stosunkowo stary film. Zdecydowanie jest jednym z moich ulubionych. Mogę się przyznać, że obejrzałam go już jakieś dwadzieścia razy i nigdy mi się nie nudzi. Nie będę tutaj opowiadać wam fabuły. Jednak jest to film o typowym życiu i problemach nastolatków. Jest jest bardzo śmieszny i nowoczesny. Aktorzy w tym filmie grają świetnie miedzy innym znajdziemy tam Miley Cyrus (główną bohaterkę), Demi Moore, Douglas Booth i wiele innych świetnych gwiazd. Muzyka jest również bardzo dobrze dobrana. Polecam wszystkim miłośnikom, romansów, komedii lub po prostu rozrywkowego filmu.
   2. "Bez mojej zgody"- Amerykański dramat, w reżyserii Nicka Cassavesta. Kolejny film, który polecam wszystkim. Jest on dość smutny, tak jak mówiłam wyżej nie będę opowiadać fabuły, bo w internecie jest tego od groma. Głównym wątkiem filmu jest rodzina i choroba. Na pewno wyciskacz łez, jednak bardzo mądry i trafiający głęboko do serca i mózgu. W tym filmie główne rolę grają miedzy innymi Cameron Diaz, Abigail Breslin i kilku innych. Na prawdę gra aktorska w tym filmie jest świetna, wszystkie uczucia są bardzo dobrze pokazane, muzyka również jest idealnie dobrana do nastroju. 
   3. "Niemożliwe"- Hiszpańsko- amerykański dramat 
w reżyserii Juana Antonio Bayony. To zdecydowanie film dla miłośników gatunków katastroficznych. Ja sama bardzo lubię ten rodzaj. Na prawdę trzymający
w napięciu, jest tam kilka drastycznych scen. Czy wyciskacz łez? Myślę, że tak. Są tam momenty, które bardzo potrafią wzruszyć. Głównym wątkiem jest znów rodzina i tak na prawdę walka z wielkim żywiołem jakim jest tsunami. Główne role w tym filmie grają miedzy innymi Naomi Watts, Ewan McGregor. Na prawdę świetnie podołali zadaniu tak trudnej roli.
   4. "Cuda z Nieba"- Amerykański dramat w reżyserii Patrica Riggena. Powstał na podstawie książki. Kolejny, który potrafi wzruszyć. Jest to trzymający w niepewności film. Opowiada o wierze ludzi, o rodzinie, o katastrofie, jedności z bogiem. Jeden z bardzo mądrych filmów, pokazujących uczucia i więź dzieci z rodzicami. Niektórym może wydawać się, że fabuła tego filmu
i główny wątek oraz zakończenie mogą być fikcją, ale kto wie czy takie rzeczy nie zdarzają się na prawdę... Aktorami w tym filmie są Jennifer Garner, Kylie Rogers 
i kilku innych, którzy świetnie zagrali swoje role. 
     Myślę, że to główne filmy na mojej liście, które uwielbiam. Naprawdę polecam wam je obejrzeć. Mam nadzieję, że ten post się wam podobał, piszcie
w komentarzach. A wy jakie filmy lubicie i polecacie? Pozdrawiam xoxo






Komentarze

  1. I watched some of these and they are really amazing! :)

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, please follow me too! xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes they are all so amazing! Of course i will check and follow your profile! Greetings!

      Usuń
  2. Super filmy!
    Oglądałam kilka:)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Thanks for the visit, now I'm following you!! :)

    https://marymariastyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię film lol! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lol oglądałam, świetny film :) Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na prawdę jeden z lepszych filmów! Dziękuje.

      Usuń
  6. Oglądałam pierwsze dwa wymienione wyżej filmy. Są przecudowne i na obu płakałam.
    Super recenzje :) Przyjemnie się czyta.

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat tych filmów nie oglądałam.
    Oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie.
    http://cosmesfera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne filmy
    Ciekawy post:)
    Obserwuję i Zapraszam rowniez do mnie : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing post!
    Follow for follow? please let me know in my blog <3
    kisses
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 z 4 polecany przez Ciebie filmów obejrzałam i muszę przyznać,że były to cudowne filmy w szczególności ten przed ostatni :) Super post!
    Zapraszam na nowy post http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  11. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że lubimy te same filmy!
    Obserwuję, buziaki :*
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak urodziłam syna to ryczalam na reklamach Niemożliwe w kinach. Zobaczyłam go dopiero na canale + i to od końca żeby mieć pewność że się dobrze skończy. Ale i tak zrobił wrażenie, bo na faktach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie haha :) Przepiękny film jak na taki gatunek ;)

      Usuń
  14. Uwielbiam Lol - i to w wersji francuskiej i w amerykańskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, osobiście nigdy nie oglądałam w tych wersjach. Muszę spróbować. Pozdrawiam! Xoxo

      Usuń
  15. Pierwszy film oglądałam :)
    Reszty nie, bo jakoś nie przepadam za dramatem :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo dobrego słyszałam LOLu, jednak nie miałam jeszcze okazji oglądać... :) Film Niemożliwe bardzo lubię i polecam :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film Lol to zdcydowaie fenomen.
      Pozdrawiam :)
      Dziękuję!

      Usuń
  17. Oglądałam te trzy pierwsze filmy i bardzo mi się podobały. Ten ostatni chętnie oglądnę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne propozycje! Widziałam te filmy i moim zdaniem są godne polecenia! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę się przyznać, że jeszcze żadnego z nich nie oglądałam. Odkąd przekonałam się do seriali nie oglądałam żadnego filmu.
    Będzie trzeba to nadrobić! Obserwuję :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja też wciągnełam się ostatnio w kilka serialii, ale filmy to jednak filmy haha. Dziękuję!

      Usuń
  20. Super filmy :) mój ulubiony "Bez mojej zgody"
    obserwuję ;)
    http://poszukiwacze-okazji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. swego czasu oglądałam dość często LOL
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tak samo, mogłam oglądać Lol-a w nieskończoność.

      Usuń
  22. Muszę obejrzeć któryś z tych filmów :D
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam obejrzeć je wszystkie haha
      Na pewno wpadnę, dziękuję :)

      Usuń
  23. Świetny post oglądałam wiekszośc ale najbardziej lubię LoL;)
    +obserwuje
    Pozdrawiam i mam nadzieję do zobaczenia;)
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widać wszyscy kochają Lol-a.
      Pozdrawiam i dziękuję. Na pewno wpadnę :)

      Usuń
  24. Ojej oglądałam większość i nawet pojawiło się tutaj kilka moich ulubieńców :)
    Fajnie ,że nie opowiadasz fabuły :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, super! Mamy coś wspólnego ;)
      Oczywiście, że pomogę ;) Dziękuję i pozdrawiam!!

      Usuń
  25. świetne pozycje!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Great movies ^_^ <3

    I'm new and i follow you, if you like my blog follow me back ^_^

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  27. Interesting recommendations :D

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty