Make Up!
      Cześć wszystkim. Dzisiaj przychodzę do was z tematem makijażu, czyli tak naprawdę nieodłącznej czynności prawie każdej z nas. W tym poście chciałabym pokazać wam kosmetyki, które ja używam na co dzień i są sprawdzone. Będzie to tez trochę wiosenna edycja.
     Zaczynajmy. Nie da się nie zauważyć, że wiosna zawitała w końcu i do nas. Przyszedł czas na lekki makijaż. Zazwyczaj w takie słoneczne dni chcemy wyglądać świeżo, naturalnie, ale również efektownie. Mój makijaż zazwyczaj jest lekki, naturalny, ale czasami lubię dodać coś co go trochę przełamie na przykład mocniejsza szminka. Sama osobiście uważam, że nie warto jest nakładać tony makijażu na skórę twarzy, bo nie jest to zbyt zdrowe. Kilka lekkich kosmetyków wystarczy, żeby wyglądać pięknie :). Głównymi wiosennymi kolorami są różowe, nude, brzoskwinia. 
     Mój makijaż zaczynam od nałożenia bazy do makijażu, ja osobiście używam produktu z Wibo, która sprawdza się świetnie, matuje naszą skórę i tworzy leciutką gładką powierzchnie. Nie jest to drogi produkt, a na prawdę działa świetnie.
      Następnie zwilżoną gąbeczką nakładam podkład Maybeline Affinitone w kolorze 09 opal rose. Pamiętajcie, że dobranie odpowiedniego koloru podkładu jest bardzo ważne, aby nie tworzył się nam tak zwany efekt maski. Ten produkt do twarzy jest naprawdę rewelacyjny, delikatny, a przede wszystkim lekki więc nie męczy naszej skóry. Matuje twarz i bardzo dobrze radzi sobie z kamuflowaniem różnego rodzaju za czerwienień. 
       Kolejnym krokiem jest korektor. Ja mój korektor nakładam pędzelkiem ponieważ jest to korektor Catrice camouflage w kremie. Jest to nie drogi, łatwo dostępny korektor, który świetnie wykańcza nasz makijaż zakrywając nie przyjacół, z którymi nie poradził sobie podkład.
      Do dokładnego zmatowienia używam transparentnego pudru z Miss Sporty, który nie dodaje dodatkowego koloru i dodatkowej zbędnej powierzchni na naszej skórze, lecz nadaje jej matowości, aby nie świeciła się.
      Czasami lubię dodać do mojego makijaży trochę bronzera, aby wykonturować lekko twarz. Uwaga! Należy to robić ostrożnie i nie w dużych ilościach, aby wyglądało to ładnie. Do tego używam pudru brązującego również 
z firmy Miss Sporty.
      Żeby dodać trochę blasku oraz efektu do mojego makijażu dodaję rozświetlacz z firmy Lovely. Nakładam cieką linię na policzki oraz na koniec nosa. Ten produkt jest na prawdę bardzo dobrze napigmentowany i nadaję pięknego połysku.
      Przechodząc do oczu. Na powieki nakładam jasne kolory z czekoladowej paletki I Heart Make Up by Make Up Revolution. Jest bardzo dobrze napigmentowana, kolory nie osypują się i zostają na powiece przez bardzo długi czas. 
      Do rzęs używam trzech produktów. Pierwszym z nich jest tusz do rzęs z Miss Sporty (Pump Up Booster), który wydłużą maksymalnie nasze rzęsy, następnie nakładam mascarę z Maybeline (Great Lash), która pogrubia rzęsy, a na zakończenie używam mascary z Hema 3D effect, która rozdziela i wyczesuje dokładnie rzęsy.
      Zostają jeszcze brwi. Do tej czynności używam nie zastąpionej paletki do brwi z firmy I Heart Make Up by Make Up Revolution. Kolory w tej paletce są bardzo naturalne i nadają świeży efekt.
      Żeby troszkę podkreślić mój makijaż i go urozmaicić pomalowałam moje usta pomadką z Lovely (KLips). Jest to matowa pomadka dla tego ważne jest, aby przed jej użyciem nawilżyć usta w moim przypadku był to balsam EOS, który pięknie pachnie i bardzo mocno nawilża.
      Tak, więc wygląda moja codzienna rutyna makijażowa. Polecam wszystkie z kosmetyków, które wymieniłam powyżej, bo używam ich od długiego czasu 
i na prawdę bardzo dobrze się sprawdzają.  
      A wy jakich kosmetyków używacie? :) Poniżej wstawiam również zdjęcia z sesji, na której miałam makijaż wykonany właśnie tymi produktami. 
Pozdrawiam xoxo









Czapka- Magia Zakupów/ Bluza- Magia Zakupów/
 Spodnie- Terranova/ Buty- Adidas StanSmith
















Komentarze

  1. Super, najlepsza paletka do brwi!
    Fajne tło i stylizacja :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post have a nice day 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie czasem poczytać jak ktoś wykonuje makijaż, pięknie wyglądasz. Obserwuję!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje! Na pewno wpadnę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Mam tą samą paletkę czekoladę♥
    Również obserwuję

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż, również mam puder z miss sporty;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia!
    Super się czytało różowe literki! :D
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz, piękny makijaż, używamy nawet podobnych kosmetyków :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam nie co innych produktów, ale nasze makijaże są zbliżone :) piękne zdjęcia! super czapka i bluza :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc nie znam większości produktów.
    Fajne, pozytywne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę polecam wypróbować, wszystkie się świetnie sprawdzają.
      Bardzo dziękuje!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Uwielbiam ten rozświetlacz z Lovely! <3 Mój makijaż im bardziej jest ciepło, tym jest lżejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sama też go uwielbiam, też staram się wraz ze zmianą pór roku zmniejszać ilość makijażu :) Pozdrawiam.

      Usuń
  14. Bardzo lubię ten podkład. :) Piękne zdjęcia, niezwykle podoba mi się Twoja czapka.

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podkład rzeczywiście jest super!
      Dziękuje :) Tak czapka ze stronki bardzo dobrze się sprawdza!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Czapaaa świetna !

    http://ladies-array.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Na prawdę super stronka!
      Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Fajne kosmetyki, oczywiście paletka czekolada i matowa pomadka z Lovely moje ulubione. :)

    Może wspólna obserwacja?;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na prawdę uwielbiam je! Pozdrawiam.
      Jak najbardziej!

      Usuń
  17. Uwielbiam taki lekki i naturalny makijaż :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hyhy... Ile kosmetyków! Bardzo ładnie Ci w niebieskim :3
    Wpadnij do mego świata: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, tak się tylko wydaje :) Dziękuje. Na pewno wpadnę

      Usuń
  19. U mnie na co dzień tylko krem nawilżający i brwi, czasami rzęsy, ale bardzo lubię używać bronzera :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, czasami tylko tyle wystarczy! Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Jakie ładne zdjęcia! :) Wgl masz śliczna buźkę i bluza sztos. :)
    Zapraszam również do siebie mimo że dopiero zaczynam :) http://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak muszę przyznać, że bluza sprawdza się świetnie i pasuje do wszystkiego! Pozdrawiam

      Usuń
  21. uwielbiam podkład affinitone, jest najlepszy!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz:D
    Stylizacja idealna :D
    Super kaszkiet pasuje z bluzą :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam przeróżnych kosmetyków, nie mam stałych.
    Oczywiście obserwuję i zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Dziekuję. Tak stronka na której ją kupiłam ma same takie świetne egzemplarze ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty