Time, Time, Time....
      Hejka, dzisiaj przychodzę do was z takimi w sumie przemyśleniami. Ostatnio siedząc w domu tak sobie myślałam. Stwierdziłam, że te przemyślenia przeleje na mojego bloga, tak więc zapraszam!
      Wow! Mamy już marzec, dopiero nie dawno były święta, wigilia, prezenty i nagle te trzy miesiące przeleciały jak jeden dzień. Czas leci bardzo szybko, życie przelatuje nam przed oczyma. Dlatego warto korzystać z życia jak najbardziej się da, całym sobą.Zaraz niczym się obejrzymy będą wakacje. Nie dawno mówiłam sobie, ahh jeszcze tak dużo czasu do tych testów gimnazjalnych, a teraz za ledwie trzy tygodnie zostały na przygotowania. Uważam, że codziennie powinniśmy znajdować chociaż jedną rzecz, z której będziemy się cieszyć i uśmiechać. Skoro czas leci tak szybko, a chyba nikt z nas tego nie lubi nie pomagajmy mu. Zwolnijmy, wyluzujmy. Wszystko czasem może zaczekać. Trzeba korzystać z życia, spełniać marzenia, spotykać się ze znajomymi. Zamiast siedzieć w domu i marnować czas wystarczy zrobić coś ciekawego. Jeżeli myślimy, że nie mamy co robić, nudzimy się to wystarczy po prostu wyjść z domu lub w domu znaleźć sobie jakieś pożyteczne zajęcie. Czas jest bardzo ważnym czynnikiem w naszym życiu, bo wszystko dzieje się wokół niego. Czasami nie dostrzegamy rzeczy, bo za szybko biegniemy. Mieszkam w dużym mieście i widzę ten bieg ludzi. Codziennie rano, do szkoły, do pracy jak najszybciej się da, a może wystarczyło by trochę wolniej? spokojniej? Warto się nad tym zastanowić i pewnie każdy ma inne poglądy i zdanie, ale chyba wszyscy się możemy zgodzić, że wszyscy powinni się czasem zatrzymać. 







Koszula- SinSay/ Spodnie- Terranova/ Kardigan- Cropp/ Buty-Deichmann/ Torebka-House

A wy jaki macie sposób na zatrzymanie czasu? Czekam na komentarze. Pozdrawiam!




Komentarze

  1. Ciekawa notka a do tego super stylizacja <3
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja, blog w ciekawych kolorach. Z przemyśleniami też się w sumie zgodzę. Ja dopiero zaczynam z blogiem. Zapraszam też do siebie. :)
    www.blackbalba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Na pewno wpadnę! Pozdrawiam i dziękuje za miłe słowo!

      Usuń
  3. No leci bardzo szybko ten czas. Ja niedawno zaczynałam podstawówkę a za jakiś miesiąc matura! Masakra :/
    Śliczna stylizacja. Buty są mega!

    Obserwuję również :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz:D
    Kardigan mi się podoba :D Bardzo ładne zdjęcia <3
    No czas strasznie szybko leci, nim sie obejrzymy to już kolejny dzień, miesiąc rok..

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tak, czas leci strasznie szybko, sama nie wiem jak to się stało, że to już prawie kwiecień :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda już kwiecień, czas leci bardzo szybko. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Mega ciekawie piszesz, jednak mnie bardzo ciężko zatrzymać czas, żyje na pełnych obrotach, ale bardzo to lubię :) Nie mam poczucia stracenia ani chwili :) czasem wyłączam się w domu z muzyką i dobrym winkiem :)

    Świetne fotki!
    Buziaki!

    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Super. Na waszym blogu już byłam też super! Pozdrawiam.

      Usuń
  7. W tamtym roku tak miałam, że wszędzie się spieszyłam, ale w tym roku postanowiłam zwolnić. Sama codziennie widzę jak ludzie są zabiegani.
    Tylko pytanie dokąd się tak spieszymy jak na koniec i tak czeka nas tylko jedno? Bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też od tego roku postanowiłam zwolnić, bo nie widziałam sensu w biegu :) Pozdrawiam na pewno wpadnę :)

      Usuń
  8. Świat biegnie zbyt szybko do przodu. Lata mijają, a my pędzimy do przodu nie zastanawiając się nad tym, co jest teraz

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety jest, każdy jednak z nas musi sam to kontrolować. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Thanks for following. I m following you back 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi i m following you an i hope you follow back 😊
    deryaninsporgunlugu.com

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa, twój uśmiech jest wprost przeuroczy! najpiękniejszy jaki widziałam na blogspocie <3 zostaję na dłużej

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/ co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje! Super, że zostajesz! Na pewno wpadnę do Ciebie!

      Usuń
  12. Masz rację, też to zauważyłam. Ludzie cały czas gdzieś się spieszą. Ja gdy tylko mam chwilę dla siebie staram się nią cieszyć. "Delektuję" się każdą minutą. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! To najważniejsze, żeby właśnie znaleźć tą minute dla samego siebie. Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Ja nie mam pojęcia jakim cudem ten czas tak szybko mija. Ładne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się tak boję tych egzaminów, że masakra :/

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo, jeszcze nie dawno cieszyłam się, że zostało mi tyle czasu, a teraz dopiero siadam do nauki i widzę jaki błąd popełniłam :), ale będzie dobrze. Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku ale jesteś śliczna!
    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już obserwuje:)
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. z pewnością przydałoby się trochę wolniej, ale czy tak się da skoro czas tak pędzi ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także zdziwiłam się,że ten czas tak szybko zleciał i zaraz egzaminy,ale tak jak napisałaś,trzeba zwolnić,wyluzować oraz dostrzegać małe rzeczy :D
    Ps Super buty !
    Zapraszam na nowy wpis http://natikooo.blogspot.com
    Zgadzam się na wspólną obserwację, zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak.. czas leci bardzo szybko. Już kwiecień a dopiero był nowy rok. NIestety czasu nie da się zatrzymać ale niektóre chwile już tak np. na fotografiach :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł. Fotografie to najlepszy sposób na zachowanie naszych wspomnień :) Pozdrawiam.

      Usuń
  20. Fajna klasyczna stylizacja :) o tak fotografia to świetna sprawa na zachowanie pięknych chwil !
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czas jest nie ubłagany :(
    Bardzo podoba mi się stylizacja i tło, które dobrałaś do zdjęć ^_^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty