Piękno Natury
      Wczoraj razem z moją wspaniałą rodzinką wybrałam się na plażę. Jak wiecie lub nie mieszkam w Gdańsku czyli mieście, które położone jest nad Bałtykiem. Na plaże mam dosłownie kilka minut autem. Fakt najlepiej jeździ się tam podczas lata, kiedy woda jest na tyle ciepła, aby można było się wykąpać, a złocisty piasek miło parzy nas po nogach. Jednak przyroda, plaża oraz morze wyglądają całkiem inaczej podczas innych pór roku. Dla mnie to żadna nowość, żeby na tą plażę jechać czasami wręcz mi się nie chce, ale nie miałam ciekawszego zajęcia więc postanowiłam się zebrać i tam udać. Pogoda była piękna, szum morza oraz promienie słońca. Ahhh lepiej być nie mogło. Nie spodziewałam się tak wielu ludzi o tej porze roku spacerujących tutaj. Morze wyglądało pięknie. Miało taki mocno niebieski kolor, dna nie było widać. Kryło w sobie tajemnice. Muszelki wyrzucone na ląd błyszczały w blasku słońca. 
      Codzienność wielu ludzi w tych czasach wygląda tak, że w ciągu tygodnia są tak zabiegani, nie maja na nic czasu. Tylko praca- dom, dom- praca i tak w kółko. Kiedy jednak nadchodzi weekend zaczynają wychodzić z domu. Taki spacer na świeżym powietrzu bardzo dobrze nam robi. Nasz mózg się dotlenia, spacerujemy, a później lepiej nam się śpi. Mamy tak wiele pięknych miejsc na wyciągnięcie ręki. Ja osobiście uwielbiam spędzać czas na dworze. Nie trzeba zawsze spacerować, można spędzać go bardziej aktywnie na przykład jeżdżąc na rolkach, rowerze, deskorolce. Uważam, że taka forma spędzania wolnego czasu jest o wiele lepsza od siedzenia w domu. 
      Oczywiście nie mogło obejść się bez zdjęć, które tym razem wykonała moja mama i muszę przyznać, że dała radę. A wy jak lubicie spędzać swój wolny czas? Do zobaczenia :) 
"Find the way and enjoy just little things that are around you".











Komentarze

  1. Piękne widoki <3 Nature powinniśmy bardziej szanować... Mieszkam na wsi i mam z nią więcej styczności i cieszę się z tego bardzo :D Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Osobiście mam rodzinę na wsi i uwielbiam tam przebywać, zawsze to nowa przygoda!

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia <3 jejciu jak ja bym chciała mieszkać w nadmorskiej miejscowości :) Również obserwuję :)
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! W takim razie zapraszam na wakacje do Gdańska haha Na prawdę okolica jest piękna! Pozrawiam

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Mieszkam w Warszawie i brakuje mi takich widoków ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa to równie piękne miasto! :) Jednak fakt widoki nadmorskie są piękne! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Uwielbiam filmy z Cameron Diaz i Penelope Cruz<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty