Luźny Post/ Postanowienia noworoczne

W sumie to w poprzednim wpisie dodałam coś od siebie na temat postanowień noworocznych, ale stwierdziłam, że może napiszę coś więcej haha. 

Tak więc każdy z nas ma swoje postanowienia. Nie zawsze są one noworoczne, ale jakieś tam są. Ja osobiście stwierdziłam, że w nowym roku chcę trochę bardziej rozwijać swoje pasje, spełniać marzenia 

i próbować nowych rzeczy, poznawać nowych ludzi!
       Pierwszym krokiem w sumie było założenie bloga, który ogólnie miał powstać na początku roku 2017, ale tak wyszło, że zaczęłam wcześniej. Było to moje jakieś małe zainteresowanie, marzenie. No nie wiem zawsze mi się to podobało i uwielbiam czytać blogi innych osób więc sama chciałam go założyć. Mam nadzieje, że uda mi się prowadzić go tak jak sobie zaplanowałam, i że w mojej głowie nie zabraknie pomysłów na posty :). 
        Drugą rzeczą jest rozwijanie pasji, Uwielbiam podróżować. Nigdy wcześniej nie myślałam nad podróżami. Uwielbiałam jeździć na obozy, czy wyjazdy 
z rodzicami, ale nic po za tym. Jednak dwa lata temu razem z klasą wybraliśmy się na tygodniową wycieczkę do Londynu. No i się zaczęło. Bardzo spodobało mi się zwiedzanie świata, poznawanie różnych kultur. Rok temu udało mi się pojechać do Berlina również z moja klasą (bo na szczęście jestem w klasie językowej). Dodatkowo załapałam się na wymianę uczniowską ze szkoła 
w Holandii. Naprawdę czas tam spędzony był najlepszym czasem. Poznałam wielu nowych ludzi nie tylko z zagranicy, ale również z mojej szkoły z którymi po prostu wcześniej nie rozmawiałam (ahhh kolejne postanowienie... oby tak dalej). Teraz co chwila myślę 
o tym gdzie można by było się wybrać ze znajomymi oraz z rodziną. Ważne są podróże duże i małe. Zarówno te za granicę jak i w Polsce zawsze są nową przygodą. 
        Trzecią rzeczą jest to, że to już mój ostatni rok 
w gimnazjum i po wakacjach pójdę do liceum. Na pewno trafię do nowej klasy, będę musiała poznać nowych ludzi. Bardzo chciałabym poznać nowych znajomy, mieć fajną paczkę, ale nie chce zapominać o ludziach, z którymi przeżyłam trzy lata gimnazjum, a nawet więcej. Nie chce, aby te przyjaźnie znikły. Poznawanie nowych ludzi to super sprawa. Uczymy się nowych rzeczy, nowych charakterów, zachowań. Po za tym zdobywamy nowe przygody i doświadczenia. 
         Skoro koniec gimnazjum... to wiąże się to z testami gimnazjalnymi. Chciałabym dać z siebie wszystko 
i napisać je jak najlepiej, żeby później nie mieć problemu z wyborem szkoły średniej. Zadanie nie jest łatwe, bo będąc nastolatką zawsze znajdzie się wiele innych rzeczy do robienia niż uczenie się do szkoły no bo pff komu by się chciało. Jednak mam nadzieje, że znajdę w sobie siłę i wszystko będzie dobrze.
         Wracając jeszcze do nauki to chciałabym w tym roku zacząć naukę nowego języka. Polski umiem, angielski również, ale to i tak za mało. Bardzo chciałabym umieć mówić również w innych językach, bo później to się przydaje. Na szczęście żyjemy w czasach gdzie mamy wiele możliwości i różnorodności do nauki.
       Planów i postanowień jest wiele. Ja mam ich całą listę. Jednak nie będę pisać ich tutaj, bo wszystkich bym zanudziła haha. Rzeczą, którą chciałabym wam powiedzieć (tak wiem powtarzam się) jest to żebyście nigdy, ale to prze nigdy się nie poddawali. Dążcie do realizacji marzeń. Nawet tych najmniejszych, bo skoro mamy marzenia to chyba po to, żeby je spełniać. Motywujcie się na każdym kroku. Bo jak nie wy to kto? Trzymajcie się!


Groningen Museum


Spływ Dunajcem


Martinitoren Groningen


Polskie Tatry- szlak na Morskie Oko


Gmach Parlamentu w Berlinie


Park Oliwski- Gdańsk


Pałac Kultury i Nauki w Warszawie

Komentarze

  1. powodzenia! obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze powodzenia kochana!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w szkole oprócz polskiego oczywiście mam jeszcze angielski i niemiecki, a w wolnym czasie uwielbiam uczyć się hiszpańskiego :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Nauka języków to super sprawa! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Powodzenia na egzaminach ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty