Zaczynajmy


Hm...Pasowałoby powiedzieć kilka słów o sobie. Mam na imię Aleksandra, mieszkam w Gdańsku. Już od dawna chciałam założyć bloga, jednak zawsze, nie miałam czasu, lub po prostu coś mnie zatrzymywało. W końcu zaczęłam i mam nadzieję, że będzie to dobry początek. Narazie wszystkiego muszę się nauczyć. Lubię modę, urodę, podróże i wiele innych, ale to pewnie wyjdzie w tak zwanym "praniu". Nie będę się za dużo rozpisywać na swój temat. Przejdźmy do notki!

19.11.2016

To dopiero początek...

Przyszedł wreszcie czas by zrobić coś ze swoim życiem 
i w ten piękny, jesienny dzień udać się na sesję. W okolicy mojego domu jest parę pięknych miejsc idealnych na zdjęcia. Z początku nie miałam pomysłu na pozy, ale gdy zaczęłyśmy wszystko jakoś samo przychodziło do głowy. Zaczęłyśmy? Tak, ja i moja przyjaciółka Zosia, która była moim fotografem. Zajęło nam to trochę czasu, ale efekty są naprawdę powalające.
Co na pewno chciałabym wam pokazać to taki mini look book. Jak wiemy jesień prawie za pasem. Coraz częściej przychodzą zimne, chłodne dni, Trzeba się na nie dobrze przygotować. Ciepła kurtka, szalik, jesienne buty, 
a czasem nawet czapka i rękawiczki. Brr..








Płaszcz: Orsay
Szalik: SinSay
Spodnie: Pull&Bear
Buty: Converse



















Autumn...♡
Autumn....♡♡
Autumn...♡
















Bluza: Primark
Spodnie: Pull& Bear
Buty: Converse












Komentarze

Prześlij komentarz

Cześć wszystkim! Bardzo dziękuje za komentarze, które motywują na maksa! Jeżeli macie jakieś pomysły o czym chcecie czytać zostawcie komentarz!
- Jeżeli obserwujesz daj o sobie znać, a na pewno się odwdzięczę!
Pozdrawiam xoxo

Popularne posty